piątek, 16 maja 2014

Kocyk z "babcinych" kwadratów

Dziś mijają 2 miesiące odkąd na świat przyszła moja córeczka Zosia. Mogę się w końcu z wami podzielić co dla niej przygotowywałam będąc jeszcze w ciąży. Najbardziej pracochłonny był kocyk, a co za tym idzie jestem z niego najbardziej zadowolona. Zaczęłam go robić nie znając jeszcze płci dziecka dlatego zdecydowałam się na różne kolory pastelowe, żeby kocyk pasował i do dziewczynki i do chłopca. Z wielu set wzorów wybrałam jeden z prostszych na babcine kwadraty, które na końcu się łączy. Mam nadzieję, że i na was zrobi wrażenie :)












4 komentarze:

  1. Kocyk jest przepiękny !!! Zdolna z Ciebie Mama :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk jest piękny! Aż małej Zosi zazdroszczę tak zdolnej Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kocyk. pieknie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wam bardzo dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń